czwartek, 26 lipca 2012

OJOJOJOJ...

Przepraszam Was, że tak długo mnie nie było, ale jak pisałam rozdział i go zapisywałam, to mi się usuwał. Nie wiem jakim cudem, ale tak. I teraz : ROZDZIAŁU  R6 NIE BĘDZIE DO 12.08 albo do 19.08 Bo jestem na wakacjach i nie mam czasu pisać. Życie towarzyskie rozkwita. : D Mówię Wam ile tu ciach... MAŁO! Jest jeden chłopak, który wygląda zupełnie jak Nick. Tylko ma 14 lat... hahahahaha... Mówię Wam, jak się lałam gdy go zobaczyłam! Poezja. <3 No, ale.... To koniec. Może dodam rozdział, ale wtedy gdy będzie brzydka pogoda. A jak na razie... SŁOŃCE. ! ! !

X.O.X.O.

PS Your forever. 

9 komentarzy:

  1. Dodaj następny jak najszybciej!!! Prosze! No! Jestem ciekawa, co się dalej zdarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy, ze zdarzy sie wypadek... : D

      X.O.X.O.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przepraszam Was... =( ALe rozdział będzie się spóźniał, bo nie mam czasu na pisanie. Poszłam do nowej szkoły (w poprzedniej był za niski poziom) i jest mi bardzo ciężko, bo mam wielkie zaległości. Postaram się dodać chociaż króciutki rozdział w tym tygodniu, ale nie wiem co z następnymi. Jeszcze raz bardzo przepraszam. Mam nadzieję, że nadal jesteście chętne, ab czytać tego bloga. =)

      X.O.X.O.

      Usuń
  3. Błagam, dodaj NN!!! Bo jak nie to się zabiję!!! hahaha i bd cię straszyć tak jak Jenny Justina!!hehe
    ale tak na żarty.
    teraz serio: DAJ NASTĘPNY, BŁAGAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. o... i jeszcze coś! piszę nowego bloga o Justinie;** Teraz twierdzę że jest bosski, ale zapewne za jakieś kilka miesięcy stwierdzę że jest do dupy, ale mam napisane w zeszycie już ponad 10 rozdziałów, więc nudy nie bd.
    kocham twój blog, więc poleciłam go na moich blogach, które mają najwięcej wejść.
    Nie mogłam się zdecydować, więc na siedmiu, ale to szczegół.
    kocham twój blog, i polecam mój http://life-sweet-like-lollipop.blogspot.com/p/bochaterzy.html
    dawaj NN!

    OdpowiedzUsuń
  5. R6 zostanie opublikowany jutro. Nie powiem co sie w nim stanie, ale zmotywowalas mnie tak (kicia) ze pisalam go od wczoraj i... udalo sie.

    <33 :*

    X.O.X.O.

    OdpowiedzUsuń